Torclum ha iniciat una campanya de promoció de la seva newsletter
-
El butlletí informa periòdicament sobre les seves novetats interessants de la seva producció
A Torclum els encanta donar a conèixer la seva producció d’oliva verge extra ecològic de la varietat arbequina i tot el procés des del cultiu fins a la venda al consumidor final del que se n’encarreguen amb molta devoció.
Per això, des de Torclum estan promovent que els seus seguidors de les xarxes socials s’apuntin per rebre la seva newsletter, que informa, puntualment, de notícies sobre activitats i novetats importants.
En aquesta campanya, aquest negoci productor d’oove ofereix un 10% de descompte en la propera compra quan els usuaris s’apunten al seu butlletí.
Els productors de La Bisbal del Penedès són força actius en les seves xarxes socials, especialment a Facebook, Instagram, Twitter i Pinterest, però també comparteixen posts a Linkedin i You Tube.
De fet, la seva intenció és fer una crida als seus amics i clients que els hi donen suport per unir-se a la comunitat digital Torclum.
Cultius propis d’oliveres
D’aquesta forma, a més de la seva web, poden donar visibilitat per diferents canals socials a la seva producció d’oli d’oliva elaborat exclusivament amb els fruits de les seves pròpies oliveres, fet que els permet controlar el producte des de l’origen.
Torclum afavoreix la venda de proximitat i també compta amb una botiga online per fer arribar els seus excel·lents olis a qui ho desitgi, sigui on sigui.
La venda de proximitat està regulada i permet identificar els pagesos catalans que venen ells mateixos els seus productes al públic, segons el Decret 24/2013